lunes, 25 de mayo de 2009

Un viatge per altra cultura




Poder viatjar sempre és una molt bona experiència i motiu d’alegria. Però si a més el viatge et surt gratis i el pots compartir amb 18 persones a qui encara no coneixes del tot bé ja no es pot expressar amb paraules.
Tot va començar ara fa dos anys, durant el primer curs a la universitat, quan una amiga va guanyar un concurs per viatjar a Tunísia amb 19 persones més de la seva carrera. Vaig tenir el gran privilegi de ser una de les escollides per fer aquest viatge.
Vuit dies a Tunísia, vuit dies coneixent altra cultura.
És cert que ens vam allotjar a una zona turística de Tunísia, Port el Kantaui, però vam poder fer diverses excursions, arribant fins al desert.
Sempre m’ha encantat viatjar, però mai, fins aquell moment, havia tingut la sort de sortir d’Europa.
Tunísia és un país bastant occidentalitzat, però tot i així amb trets molt diferents de la nostra manera de viure.
Per mi, el més important, va ser poder adentrar-nos en els mercats i parlar amb la gent, a banda de descobrir paisatges molt allunyats dels que coneixia fins aquest moment.
El viatge va ser encara més enriquidor gràcies a la gent que vaig poder conèixer, i amb els que espere, algun dia, poder tornar a repetir el viatge.

Encara així, el viatge dels meus somnis continua sent Egipte, un país que sempre m’ha fascinat per la seva màgia i al que espere poder anar algun dia.



No hay comentarios:

Publicar un comentario